äpplen, elefanter och stjärnor

Jag har fått hem lite nya tyger! Kanske är det de sista mössorna innan sommaren? Här trillar det dock in beställningar på sjaletter, barnfiltar och byxor. Så jag har att göra trots värmen. Det är faktiskt ingen sommarvärme alls här idag, så solhatten som suttit på de senaste dagarna byttes ut mot en mössa. Sååå, kanske några mössor till?!

 

Har fått många förfrågningar på vilka tyger jag har, så här kommer lite fler bilder. Ska försöka bli bättre på att uppdatera aktuella tyger här i bloggen.


Jag väntar för tillfället på mörkbrunt elefanttyg samt två olika kanintyg. (Ett naturvitt tyg med röda kaniner samt ett limefärgat tyg med bruna kaniner).

Frågor eller funderingar? Kontakta mig på: [email protected]

Kommentarer
Postat av: ullisar

ååh! flodhästarna var helt klart en wannahave! å nån av dom randiga... ska kolla igenom garderoben å se vilken som passar sig bästast. det lutar åt den ljusblåturkosa (längst upp till vänster) men jag kan återkomma när jag funderat klart. eller... nää... om jag inte hört av mig har jag inte ändrat mig så härmed beställs två styck sjaletter i ovan önskat tyg! velpella is my middle name så det är bättre att smida när järnet är någorlunda hanterbart :)



du mailar om det är nåt väl?



massa krams!

2009-05-03 @ 22:44:23
URL: http://ullrika.se
Postat av: jess

hipp hipp hurra för idag är ingen vanlig dag. idag är mammans födelsedag! hoppas du har en underbar dag och får roliga presenter! massa kramar

2009-05-18 @ 16:14:59
URL: http://fialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0