tävling - ge bort en mössa i julklapp

Nu är det dags för jultävling! Jag tänkte att DU kan få möjligheten att ge bort en mössa från "liten frost" i julklapp till någon du tycker om! Lämna en kommentar, skriv vem du vill ge bort mössan till samt vilket tyg du önskar på mössan.

Tävlingen pågår t.o.m. 12/12 och avgörs genom lottning. När tävlingen är avslutad kontaktar jag vinnaren för storlek, adress etc. Vinnarmössan skickas därefter, inslagen som en julklapp, direkt hem till den person som vinnaren vill överraska!

Lycka till!

ps. Glöm inte att ange din mailadress och tipsa gärna andra om tävlingen!


Tävlingen är avgjord, vinnaren är underrättad och mössan är snart på väg till vinnarens vän!

Kommentarer
Postat av: Jacks mamma *Ung, högskolestuderande mamma*

Vi skulle gärna vinna en rosa husvagnsmössa till Jacks kusin. Hennes mamma älskar Jacks mössor från liten frost så en alldeles egen vore ju fint.

2009-11-29 @ 16:54:16
URL: http://jacksmammas.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag skulle vilja vinna en mössa till min arbetskompis. Hon jobbar som förskollärare och skulle säkert glädja alla barn med en fin mössa från liten frost. En brun mössa med moln på, skulle sitta som en smäck... Trevlig 1:a advent!

2009-11-29 @ 17:41:10
Postat av: Hanna

Svante ska precis få en liten frost mössa i det fina bruna tågtyget. Hans bästa kompis Stella skulle bli glad om även hon fick en likadan, de älskar att vara "likisar".

2009-11-29 @ 20:48:17
Postat av: Mona

Mitt älskade barnbarn skulle bli så fin i en Liten Frost mössa med röda kaniner på vit botten. På så sätt skulle hon tänka på sin mormor varje gång hon har den. Jag bor tyvärr nästan 100 mil ifrån henne.

2009-11-30 @ 09:13:29
URL: http://sandtrask.blogspot.com
Postat av: Ida

Jag vill ge en mössa till min kille. En svart/grå-randig. Hoppas, hoppas, hoppas!!!

2009-11-30 @ 21:49:34
Postat av: Anna Lengqvist

Min lilla Selma ääälskar moln och kan stå och titta i fönstret länge på hur de rör sig. En röd moln-mössa att lägga under granen till henne skulle va toppen!

2009-12-01 @ 18:33:44
Postat av: jess

hejhej, jag vill ge en mössa till min fina fina vän saddes barn som kommer i februari. det är en liten pojke med arbetsnamnet tage. Eftersom mamma älskar grönt önskar vi en grön mössa med moln.

kram!!

2009-12-01 @ 20:51:25
URL: http://fialin.blogg.se/
Postat av: isabelle

Hej!

En röd molnmössa hade varit fint. Jag ska åka till Åre och åka skidor och behöver något fint att ha på huvudet. =)

2009-12-02 @ 07:08:10
Postat av: Kristoffer Johnsson

Hej! Jag vill ge en mössa till min pappa för hans slitna mössa med hål i är snart lika gammal som pappa själv och hans huvud förtjänar lite förnyelse i jul. Du har jättefina mösstyger men det gröna husvagnstyget gillar jag allra bäst! P.S, jag känner Ida, hon säger att det ger mig lite förtur. Ha en fortsatt trevlig kväll!/Kristoffer

2009-12-02 @ 22:44:56
URL: http://metrobloggen.se/kristofferskaka
Postat av: Elin L

Min lilla Albin skulle vara himla söt i en gulrandig mössa. Väldigt fin sida du har Hanna! Kram E

2009-12-03 @ 08:45:13
Postat av: AnnaC

Åh vilken himla fin tävling! Jag skulle så gärna ge en mössa i rött med moln till min lilla tjej som är 6 månader. Hon är så go, rund och glad och hon gör mig så lycklig. Hon passar väldigt bra i rött också med sina stora blå ögon =)

2009-12-03 @ 11:01:04
Postat av: Mia

Jag skulle vilja vinna en grön husvagns-mössa till min systerdotter Alicia som är 4 år.

2009-12-04 @ 12:58:59
Postat av: Johanna

Hej

Självklart vill Bosse vara med och tävla... han skulle så gärna vilja ge sin storkusin Sigvard en fin mössa i julklapp, gärna en "djungelmössa" för en 1-åring.

Kram från Bosse och Johanna och Peter

2009-12-07 @ 11:37:33
Postat av: Fia

Jag skulle vilja ge bort en mössa med tyget naturvitt med svarta hjärtan på till min systerdotter. Mössorna är jättefina!!

2009-12-07 @ 18:03:45
URL: http://www.metrobloggen.se/ihuvudetpafia
Postat av: Malin E

Hej! Vi får en liten lillebror i januari...syskonen är lite äldre och vi har inte mycket sparat - så han skulle behöva en liten vårmössa!! : )

Jättefina mössor,

hejsvejs.

2009-12-08 @ 09:16:40
Postat av: Jenny

har en liten Ellen på 6 månader som skulle tycka det var kul att få en fin mössa med djungel djur på under grannen i år.

2009-12-14 @ 20:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0