förändringar

Har varit lite paus hos liten frost nu i veckan. Har varit en del annat att lägga energin på. Men nu är jag tillbaka. Med en dotter som äntligen blivit av med sitt gips och därmed bärare av en camp ortos (skena, som ska sitta på dygnet runt i 3 mån, till att börja med) samt som nybliven ägare av ett bostadsrätts-parhus! Ja, vi har skivit kontrakt i alla fall. Riktiga ägare blir vi väl inte förrän vi flyttar in i augusti! 








Vill visa er mina nya "hangtags" också. Jag tycker de är grymma, men det kanske beror på att det är lilla frost som pryder dem!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad skönt för henne att slippa gipset, och ett STORT grattis till er nu när ni köpt parhus! Vad mycket roligt ni har att se fram mot!



Kram :-)

2010-04-19 @ 07:42:55
URL: http://ladyciabattita.wordpress.com
Postat av: Helena

Jättefina hangtags... men det kan hända att jag är lite partisk jag med :) KRAM på er!

2010-04-19 @ 20:58:27
Postat av: Elin

Det där skrattet är ju bara helt underbart!

Kram <3

2010-04-19 @ 21:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0