fullt upp

Tack för alla mail som trillat in de senaste dagarna, så roligt att ni är intresserade av mina mössor!! Jag/vi är mitt uppe i flytt, inskolning på förskolan och till på köpet inget fungerande Internet i huset (ännu). Tur att det finns mobilt bredband, även om det är segt... Jag kommer svara er alla så snart jag bara hinner. Kommer antagligen ta någon vecka innan symaskinen är på plats igen och sömnaden prioriteras. Men så snart vi fått lite mera ordning här så ska jag dra igång igen. Vi hoppas väl på värme några veckor till så att mössa inte är nödvändigt?!

Väntar på lite nya, höstiga tyger och lägger ut dem här på bloggen direkt de landat hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0