till min stora skatt



En tröja och en klänning till Elsa, som gladeligen sätter på sig det jag sytt. Undrar hur länge till det går?! Men än så länge uppskattar hon mina verk, så det gäller att passa på!

Vill påminna om att alla beställningar är fraktfria nu innan jul! Nästa vecka fortsätter vi "höfthistorien" för Elsas del med operation och efterföljande gips... Men jag hoppas ändå få lite tid vid symaskinen och räknar med att beställningar som görs före 10:e december ska hinna fram innan jul. (Om det inte är möjligt får ni veta det på en gång). Spana in mina aktuella tyger och maila mig på [email protected]

Måste bara visa några av de nyheter som kommer att komma in under december!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0