Vååår + Frost = Vinn!!

Det är vår! Termometern visar 12 varma grader och vi har njutit ute i solen hela eftermiddagen!
Våren plus att jag själv förärades med efternamnet Frost förra veckan gör att jag tycker att det är dags för tävling!

Jag lottar därför ut en barnmössa i valfritt tyg! HÄR hittar du mina tyger.

För att delta i utlottningen: lämna en kommentar och berätta vilket barn som ska överraskas med en ny vårmössa samt i vilket tyg mössan ska vara i + ålder på barnet. Tävlingen pågår tom. 31 mars. Vinnaren får sedan hem mössan i ett trevligt paket!

14/3 Jag vill lägga till några extra rader. Den här tävlingen blir lite speciell. Alice och Hampus öde gick rakt in i mitt hjärta och jag har redan varit i kontakt med deras föräldrar för att skicka en varsin mössa till dem. Tävlingen fortsätter och jag kommer dra lott mellan övriga deltagare. Hjälp mig därför att sprida tävlingen, jag vill ha måååånga deltagare!



Tävla, håll tummarna och sprid gärna tävlingen!! Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Erika Saari

Åh, vad jag vill vinna en ny vår-mössa till min minsta tjej. Familjen sex-åring! Passar också på att tacka för de senaste verken. De blev superbra, alla tre.

2012-03-12 @ 18:06:22
Postat av: Linda Smith

Klart att Vincent vill se ut som Alfred och ha en Sommarmössa i vår! 7 månader, men ogillar när det sitter åt så kanske ska säga runt året?!

2012-03-12 @ 22:14:28
Postat av: Sara Brodén

Min lilla tjej Alice på 20 månader har drabbats av hjärntumör/cancer för 3 månader sen. Snart kommer hennes små guldlockar falla. Hon älskar mössor och det kommer bli tufft att se henne utan sitt fina hår. Hade varit fantastiskt med en unik och fin mössa till henne. Gillar tyget "fantasiskogen".

2012-03-12 @ 22:49:02
URL: http://imageu.blogg.se/
Postat av: micke,mari och hampus

Hej!

Sara tipsade om denna sida då vi träffat varandra via nätet. Tyvärr pga att vår son på 18 mån har likadan tumör/cancer som Alice, de enda i Sverige. Hans hår börjar komma i borsten när man kammar,tårar trillar. Letar efter tuffa huvudbonader och vi gillade jag är en austonaut svart bakgrund. Ps skulle det vara så att lottningen skulle stå mellan mig och sara vill jag att Alice får mössan då Sara tipsade mig om sidan. tack

2012-03-13 @ 19:29:29
URL: http://www.mizztrix.dinstudio.se
Postat av: Katharina W

Jag tänkte vara med i tävlingen, men nu vill jag att Alice eller Hampus får mössan...

2012-03-14 @ 09:45:10
Postat av: Erika Svanberg

Min son på 18 månader ska nu börja på förskolan och vill vara lite vårfin. Gärna med tyget helikopterrävar.

2012-03-14 @ 10:30:21
Postat av: Johanna Ljungdahl Larsson

Vilka fantastiska mössor!



Önskar att min sjuåriga Albin kunde vinna en fin vårmössa i det svarta tyget med moln,,,



2012-03-14 @ 12:54:28
Postat av: Jessica

Klart man vill vara med i tävlingen om fina vårmössor :) Tycker att "cats" skulle sitta utomordentligt fint på lilla Ellys huvud ;) Så nu är det bara att hålla tummarna & se om turen är på vår sida!!

Strl: 1 år

2012-03-15 @ 11:17:30
Postat av: Carina

Jag vill oxå vara med och tävla! Vill vinna en fin mössa till en kompis som ska få en bebis. Då jag inte vet kön ännu så spar jag gärna på önskemålet om tyget tills jag vet det- och om jag vinner!

Stl: nyfödd

2012-03-15 @ 12:47:15
Postat av: Ewa

Vilka underbara kläder! Ska bli FARMOR för första gången om en månad, och det lilla pyret som snart kommer till livet vill jag gärna förära med en mössa! Majorna- mönstret skulle vara helt rätt, då de blivande föräldrarna bor just i Majorna : )

Blev tipsad av Gert om denna blogg, ska ge

honom en stor kram!

2012-03-15 @ 18:31:45
Postat av: Jennie Bruce

Jag vill gärna ha en fin mössa till någon av mina tjejer Sonja 3år eller Nina 10v. Gärna i Fantasiskogen eller äppelträd. Vi bor i Australien och det vore superkul med en unik mössa som för mig ser typiskt svensk ut.

2012-03-16 @ 04:12:00
Postat av: Åsa

I maj behöver vår nyfödda bebis en mössa att åka hem i från bb:) önskar "moln svart" om vi drar vinstlotten:)

Pst. Väldigt bra att Hampus & Alice fick fina mössor!!!

2012-03-16 @ 19:00:30
Postat av: Mia

Hej Hanna självklart vill jag vara med i din tävling. Jag har ju tre små godingar som vill ha dina fina mössor Molly 10 månader vill ha en rosa med vita stjärnor. kan man delta fler gånger så blir näata goding Filip snart 3 som vill ha svart med vita stjärnor. Och sist men absolut inte minst My snart 6 år önskar sig en rosa med vita stjärnor. Kram på dej

Mia

2012-03-18 @ 08:53:37
Postat av: Milda

2012-03-20 @ 15:06:11
Postat av: Milda

Helt underbara mössor!!

Självklart att min lilltjej ska vara finast på dagis i vår :-) Jonna 2år vill gärna ha en mössa i tyget faries

2012-03-20 @ 15:09:34
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja att min lilla 1-åring skulle få en ny Liten Frost-mössa i tyget sommar. Har flera mössor till storebror men lillebror har bara en. Storlek 2 år passar nog bra skulle jag tro.

Håller tummarna...

2012-03-21 @ 21:05:50
Postat av: Marie-Louise

Min dotter Maja älskar mössor!! Fantasiskogen till 3-åringen skulle sitta fint! =)

2012-03-22 @ 22:47:01
Postat av: Elisabeth Knutson

Skulle vilja vinna mössor till mina barnbarn. Sommar eller Majorna till Idde 1 mån och Stjärnor svart/vit till Olle 3 1/2 år.

2012-04-10 @ 18:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0