livebilder

Öroninflammation för Elsa gjorde att jag äntligen tog tag i det där med pannband. Jag har haft det i tankarna länge, men ni vet hur det är. Det är lång leveranstid ibland.. Men nu är de här och väljer du att beställa ett lovar jag att leveranstiden kommer vara kort. ;)
 
Höjden på pannbanden är ca 10 cm för vuxna och 9 cm för barn (stl. 3-5 år). Givetvis går det bra att beställa annan höjd om så önskas. Priset är 80 kr/st + ev. frakt. Maila mig på [email protected] om du vill beställa.
 
Fick lov att ta några snabba livebilder innan avfärd till förskolan. Inga kalla vindar kommer kyla små öron idag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Fina Elsa!
Puss och kram/ mormor och morfar.

2012-09-19 @ 21:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0