övning påGÅR

Familjen har tillfrisknat och är åter på banan. Vår tid går för tillfället åt till jobb (för Rickard), sömnad (för Hanna) och övning, övning, övning (för Elsa). Elsa har dock tröttnat på vår iver att "gåträna", så just nu viker hon benen under sig så fort vi försöker ställa henne på golvet. Tydliga signaler på att hon vill göra det i sin takt och när hon är redo.

För övrigt så väntar jag varje dag på att posten ska komma med fler "liten frost"-etiketter. Förstår ni, jag har använt ALLA de 50 etiketter som jag beställde i första vändan. 50 etiketter har resulterat i en mössa och ett par byxor till Elsa, resten har lämnat Hisingen Island för försäljning. *mäkta stolt*

  nytt tyg blev ny mössa till liten plutt

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj oj, 50 st! Coolt! Jösses vad Du kämpat på! Gullig mössa på gullig tjej!

Kram Elin

2009-02-16 @ 16:11:25
Postat av: Johanna

Hej hej tjejer!

Äntligen ett nytt inlägg, som jag har väntat...

Vilken fin mössa det blev av det nya tyget.



Kramar från en trött "fröken".

2009-02-18 @ 13:36:37
Postat av: Denise

Vilka gulliga mössor och riktigt bra blogg och fin också.:)

Ha det bra

2009-02-24 @ 10:24:25
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0