Om

Idén till liten frost föddes under 2008 när jag var hemma och var föräldraledig. Mer tid över än vanligt, stark pyssellust och ett behov av en tunn, rolig bomullsmössa till vår lilla tjej blev startskottet. Sedan dess har symaskinerna gått varma. Liten Elsa med efternamnet Frost blev liten frost.
 
Jag älskar att pyssla och skapa och liten frost ger mig massor av glädje och energi. Kort tid efter starten spred sig mina mössor via släkt och vänner och min kundkrets består nu av både nya samt återkommande kunder. Förutom mössor syr jag en hel del andra kläder, så som klänningar, tröjor och byxor, men då främst till mina egna barn.
 
Liten frost är min hobby och drivs som hobbyverksamhet. Sedan april 2013 är liten frost ett registrerat varumärke.
 
Mössorna sys i dubbel jersey (bomullstrikå) och är därför perfekta höst- och vårmössor. Mössorna tvättas i 40 grader och jag rekomenderar att man sträcker och formar dem efter tvätt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0