tillbaka

Här kommer ett livstecken från oss. Vi börjar så smått komma in i någon form av vardag igen efter sträckläggning, operation och sjukhusvistelse. Elsa är helt otrolig. Hon är mycket positiv och har kommit på sätt att förflytta sig på golvet. Gipset, som enligt läkarna inte skulle vara något roligt gips, är inget roligt gips. Men allt går. Återigen tack för allt stöd vi fått och får. Ingen nämnd och ingen glömd.









Själv är jag sugen på att börja sy lite igen. Har nyss fått hem fordonstyger i både rosa och grönt, superfina! Om ni är sugna på att beställa någonting så är ni välkomna att höra av er. Leveranstiden kan bli längre än tidigare, men jag hoppas att ni har förståelse.

Snart är vårvärmen här. Snart behövs en tunnare mössa. Ni vet var de finns =).
[email protected]



Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att du/ni är tillbaka!! Jag håller med dig, Elsa är fantastisk!



Jag skulle behöva en ny lite tunnare mössa... en fin randig hade jag tänkt mig, men jag kan kolla in lite tyger när jag kommer på besök nästa gång!



Kram kram

ps. vi kommer snart....

2010-01-26 @ 15:49:47
Postat av: Linda

Hej



Jag är inne i bland och kollar tyger på din sida, du har verkligen jättefina tyger.

Jag jätte intresserad av en mössa för en 4 åring i nya gröna tyget med fordon och en mössa med det rosa tyget till en 3 åring.

Är det något du är intresserad av att sy till mig och vad kostar det ifall du vill?



Mvh

Linda

2010-01-29 @ 21:18:44
Postat av: Josefine & Charlie

Vill bara skicka en massa kramar till er! Vi tänker på er, kämpa på Elsa. Charlie saknar Elsa en massa. Stora kramar Josefine och Charlie

2010-01-31 @ 19:56:46
Postat av: floria

Jag mailar dig ikväll. Vad snabbt det går för alla, Corinnes höftledsluxation upptäcktes i oktober men vi har inte fått op-tid förrän 23 februari. Jag vet ingen som fått vänta så länge som oss. HUr länge ska din dotter ha gips och hur ser det gips som hon fått ut? Vi ska träffa läkarna angående operationen imorgon och lär få veta mer då. Tusen tack för att du hörde av dig! Kram Denice

2010-02-03 @ 17:33:37
URL: http://floria.blogg.se/
Postat av: emma

Hej!

Jag skulle vilja beställa två barnmössor, vad kostar de? 6,3 år

2010-03-18 @ 17:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0