tävling

Nu tycker jag att det är dags för en tävling igen. Jag lottar därför ut en mössa i valfritt tyg och storlek till en slumpvis utvald vinnare. Reglerna är enkla. Skriv en kommentar, med ditt namn, din bostadsort och hur du hittat till min blogg. Kända ansikten får givetvis också tävla! =) Tävlingen pågår till och med 30 september. Lycka till!












Väntar på ett gäng nya tyger som borde komma vilken dag som helst. Så håll utkik efter nya godbitar! =) Klicka här för att se mina aktuella tyger.

Kommentarer
Postat av: malin

Namn: Malin

Ort: Träslövsläge

Hittade hit: när en kompis visade mössor hon köpt till sina barn.

2010-09-13 @ 08:01:04
Postat av: Sara med Tyra & Noah

Sara från Umeå



Har för mig att jag hittade hit via GottåblandatLotta :) Antingen via Facebook eller hennes blogg, efter att hon köpt tokfina mössor till Noel och Livia!

2010-09-13 @ 08:25:30
URL: http://busungarna.wordpress.com
Postat av: Lopez

hej hej!



Jag är med och tävlar :-)



Ska även beställa lite från dig, men det skickar jag i ett mail senare idag.



Ha det gott! Kram!

2010-09-13 @ 10:25:49
URL: http://ladyciabattita.wordpress.com
Postat av: Jacks mamma

Jag vill va med och tävla ;)Heter Mette och bor i en liten by i smålands mörka skogar =)

Hittade hit via emmyt.blogg.se



Har köpt mössor av dig förr och är supernöjd!

2010-09-13 @ 13:46:41
Postat av: Jennyi

Såklart jag är med och tävlar! Jenny heter jag och bor söder om Stockholm. Hittade hit efter att svägerskan satte på sin son en av dina mössor och jag blev kär. Jag har tappat kontrollen på hur många mössor mina barn har från dig men samtliga har varit välanvända och även fått många kommentarer från andra.

2010-09-13 @ 14:24:18
Postat av: lina

hejs!! Jag vill gärna vara med och tävla..hittade din blogg genom min kära vän mrs Lopez. Jag heter Lina bor i goteböörg!

2010-09-13 @ 15:08:59
Postat av: Hanna

Hej. Hanna från göteborg, hittade hit för något år sen när någon bloggare visade sina mössinköp. :)

2010-09-13 @ 15:58:25
Postat av: Carola

Hej!

Vad kul med tävling det första man gör när man kikar in :-).

Jag har bokstavligen mössfetich haha och fick din sida länkad till min fb sida av en tjej som vet jag älskar mössor. Jag kikade in och sa "åååååhhh" för mig själv :-) jättefina mössor verkligen! Hade gärna beställt till mina killar men det vore jättetrevligt att få vinna en och få känna på kvalitén och ja..hur de är innan jag köper själv. Mitt namn är Carola Bergman och jag bor mellan Lund och Malmö i ett samhälle som heter Dalby. Kan säkert göra reklam för dig genom det jobb jag har - dagis :-) tack på förhand!

2010-09-13 @ 16:23:08
URL: http://lolaloves.blogg.se/
Postat av: Theres

Hej! Jag vill vara med och tävla och hittade hit via Lopez. / Theres från Malmö

2010-09-13 @ 18:16:47
Postat av: Erika från Vännäs

Hittat hit via din fina syster Elin som bekant. Tack snälla för de underbara mössorna jag fick med posten idag.



Erika

2010-09-13 @ 18:56:13
Postat av: isabelle

Hittade hit via Fialins blogg. =)



//Isabelle

2010-09-14 @ 07:11:14
Postat av: Pauline

fiina mössor!



hittade hit via fialins blogg och jag bor i uppsala :)

2010-09-14 @ 09:13:10
Postat av: Hanna

Hej! Johanna från Vilhelmina. Hittade hit via Lopez...

2010-09-14 @ 10:36:46
URL: http://www.johannagronlund.com
Postat av: Jane

Hej där...



Jag hittade hit via fialins blogg... Otroligt söta mössor du har... :-)



Jag kan passa på att beställa en mössa till en 2-årig pojk. Det gröna tyget med tåg på, blir kanon till honom.



Hälsningar,

Jane

2010-09-14 @ 11:11:12
Postat av: Rebecca

Hej,



Jag hittade till dig via bloggen "I huvudet på Emmy".

Ha en bra dag,



Rebecca från Örnsköldsvik

2010-09-14 @ 13:58:17
Postat av: Eva Lundesjö

Hej Hanna!

Vi träffades via en gemensam vän som hälsade på i Gbg. Vi tog en fika ihop på Fröken Olsson och då fick jag för första gången se mössorna live på huvudet på lilla Elsa och blev alldeles kär!



Nu finns mössorna på bla mig, på syrrans barn och kompisars barn. Alla blir lika glada när det dyker upp en Liten Frost i ett paket:)



Eva i Göteborg

2010-09-14 @ 19:26:40
Postat av: jess

2010-09-14 @ 20:52:02
URL: http://fialinb
Postat av: jess

jag hittade hit genom dig min fina hanna! <3

2010-09-14 @ 20:52:24
URL: http://fialin.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Hej!

Hittade dig via emmyt.blogg.se!

Gillar dina mössor skarpt, och köpte ju nyligen en till min lilla skrutt och självklart finns det plats för fler! =)



/Marie-Louise i Edane

2010-09-14 @ 21:14:39
Postat av: johanna

Jag heter Johanna och jobbade tidigare på en förskola i Kungsbacka. Ett av barnen på min avdelning hade en underbar "liten frost" mössa och jag fick tipset om din blogg från barnets förälder. Numera bor jag i Sundsvall!

2010-09-15 @ 18:42:12
Postat av: Stina

Hej hej,

Vad kul att fâ chans att vinna sâ fina mössor!

Jag hittade hit via http://ladyciabattita.wordpress.com



Jag bor utomlands men kan ge en adress inom Sverige om det skulle behövas :-)

2010-09-16 @ 11:33:28
Postat av: ♥ Anna S

Halloj.

Jag vill vara med och tävla om en mössa i molnmönster till min lilla 11 månaders tjej.

Vi bor i Tyresö och jag minns inte hur jag hittade in hos dig men jag har handlat mössor och en filt av dig :)

Kram

2010-09-16 @ 22:00:08
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej! Googlade på Liten frost bara för jag ville se dina fina mössor och kunna beställa en. =)

2010-09-17 @ 22:03:16
Postat av: mathilda

mathilda i härnösand, hittade hit via Elin (din syster?) som länkat dig på fb. Elin och jag är gamla studievänner. Du gör jättefina mössor och jag vinner gärna en till äldste sonen :)

2010-09-17 @ 22:48:24
Postat av: Åsa & Wera

Hej!

Åh självklart vill vi vara med och tävla om en mössa! Min dotter heter nästan samma som ni i efternamn, så det är ju klockrent. Såg en liten pojke på stan i Stockholm som hade en liten frost mössa och då tipsade hon om dig! (:

Älskar det du syr!

/ Å & W

2010-09-18 @ 21:36:09
Postat av: Mariann Tillerkvist

Hittade till din blogg pga av att jag var på Skånes Djurpark idag! Jag och min kompis Maria står med våra barn Vid utgången. Då kommer en familj där de vuxna har otroligt färgglada och läckra mönstrade mössor på sig i lime grönt och rosa. Vi försöker i smyg läsa vad det står på den röda lappen för att ta reda på vad det är för märke. Maria var modigast och gick närmast. Hon trodde det stod "Liten frost".

När jag hittade tyget "Fordon" på din blogg visste jag att Maria verkligen hade sett rätt och tycker hon är värd en mössa :-).



Vill väldigt gärna köpa mössor av dig.

Vad kostar dina mössor med tyget Fordon?

Vilka storlekar har du? Pris?



Mvh

Mariann Tillerkvist







2010-09-18 @ 22:22:03
Postat av: Mariann Tillerkvist

Missade att nämna att jag bor i Kristianstad!

2010-09-18 @ 22:26:57
Postat av: Victoria Jonsson

Jag hittade hit när jag googlade efter fina mössor till min lilla son. Vill självklart vara med att tävla då jag tycker dina mössor verkar fina. Jag bor i Umeå och här är det mössväder.



/Victoria

2010-09-21 @ 07:02:13
Postat av: Fia

Hej! Jag heter Sofia och bor i Stockholm. Hur jag hittade din blogg, minns jag inte riktigt just nu. Jag har ju haft din blogg bland mina favotiter ett tag och även beställt just mössor från dig :) /Sofia

2010-09-22 @ 07:18:49
URL: http://www.metrobloggen.se/ihuvudetpafia
Postat av: Hanna

Bor i Trollhättan nu och hittade dig ursprungligen genom syster Elin (min syster allstå...) Tänkte på dig idag då jag satte på ungarna dina mössor (med tåg på) och blev sugen på nya. Ska titta runt efter tyger.

2010-09-22 @ 10:00:25
Postat av: Susanna Schlehaider

Fick länken till din blogg via en kollega som köper mössor av dig.

//Susanna

2010-09-22 @ 10:16:33
Postat av: Camilla

Såg ett barn på dagis som hade en sån fin mössa; liten frost. Skyndade hem och googlade direkt och nu är jag här!

2010-09-23 @ 10:35:52
Postat av: Åsa Iseby

Hejsan Hallå!

Hittade din blogg genom min mammas blogg www.sandtrask.blogspot.com för ett år sedan. Är numera stolt ägare till 3 mössor men tävlar gärna om en till. Min lilla Meja kan inte ha för många mössar :) Stora kramar Åsa från Enköping!

2010-09-24 @ 14:51:14
URL: http://www.iseby.blogspot.com
Postat av: Frida

Frida heter jag och älskar mössor med mönster till mina barn. Bor i Stockholm och jag kommer faktiskt inte ihåg hur jag hittade din blogg, tror att det var via ngn annan som köpt en fin mössa med moln på av dig.

2010-09-25 @ 22:31:04
URL: http://mellanminagolvochtak.blogspot.com
Postat av: Elin L

Hej. Elin heter jag det var Johanna som berättade att du bloggade och att du syr finfina mössor. Här hemma har vi tyvärr tappat bort den fina mössan med djungeltyg :-( (hoppas fortfarande att den ska dyka upp på något oväntat ställe)

Dags i alla fall för att uppdatera med nya mössor. Så jag chansar på att vinna en samtidigt som jag lägger en beställning. Kram

2010-09-27 @ 08:54:53
Postat av: Linda Svensson Kozjak

Hej! Jag köpte en mössa med djungeltyget på av dig till vår yngsta son Liam när vi var på GP-loppisen i våras och vi fullkomligt älskar den. Jag är helt chockad över hur många fina kommentarer jag får för hans mössa och alla undrar "var har du köpt den fina mössan någonstans?". Jag svarar då glatt att den är från Liten Frost och meddelar att du har den här hemsidan :-) Nu är den snart för liten och jag skulle gärna vilja vinna en ny fin mössa åt honom!!



Hälsar

Linda Svensson Kozjak m familj i Västra Frölunda

2010-09-27 @ 13:58:43
Postat av: Britta Mattsson

Hej

Hittade hit via en vän på facebook som vunnit en mössa från dig och eftersom jag själv är lite mösstokig så lät detta intressant!

Hälsningar Britta, Gimo

2011-03-26 @ 22:12:21
Postat av: Marie-Louise Gustafsson

Hej hopp! Jag hittade din blogg genom Expressen. Läste om hjältemammor, och blev nyfiken på din blogg. Jag googlade upp den, så nu här är jag! :)

Jag har inga egna barn (än) men däremot världens bästa syskonbarn, och jag tror att de behöver lite mössor.

Jag vill vinna!!! Vore sjukt fränt att få vinna!!

2011-09-16 @ 19:20:40
Postat av: ringing in the ears only at night

Thanks for finally writing about >liten frost - <Loved it!

2013-03-12 @ 18:17:13
URL: http://HTTP://Www.tinnituseasyhelp.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0