kommer tiden att finnas?



På måndag startar det så kallade familjepusslet för oss. Nytt jobb för mig, förskola för Elsa. Lämna. Hämta. Pussla. Lämna. Hämta. Pussla. Skönt att Elsa i alla fall får vara hemma med sin pappa på halvtid.

Funderar på hur mycket sytid det kommer finnas i höst. Antagligen väldigt lite. Men när tid ges så sitter jag nog där, framför symaskinen. För det är väldigt roligt och "liten frost" är numera en del av mig på något vis. En del av oss alla tre skulle jag nog säga. Familjen får stå ut med mössprovningar, mätande och tyg lite överallt. Och Elsa ÄLSKAR att plocka de röda etiketterna fram och tillbaka. Dessutom spanar jag på fina tyger som snart går att beställa. Så "liten frost" ångar på i fortsättningen också.



Och så en grej till.. Jag har numera husvagnstyget i turkos också. (bild kommer)

Kommentarer
Postat av: sara

Du gör såå fina mössor och tygerna är underbara!

2009-08-09 @ 23:08:36
URL: http://www.micasa-sara.blogspot.com
Postat av: aleisa

hej hej

så fina mösssor, verkligen gulliga, har kikat hela bloggen nu, hittat just det nu, men aldrig för sen. gällende prymknappar och prymtång, du får mejla bibbistextil, du kommer aldrig ångra dig, snabb service och leverans, underbara priser och kvalitet. för 200 kr får du tången och massor med knappar, och det är så enkel att sätta dem på, du kommer att älska det och resultatet blir snyggare.

2009-08-11 @ 10:12:06
URL: http://www.madebymamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0