nytt år

Gott Nytt År till er alla som kikar in här lite nu och då! Nu är 2009 snart till ända. Här blir ingen årskrönika skriven, jag konstaterar bara att 2009 var året då Liten Frost kom till och det är någonting som jag kommer fortsätta med! Hur det kommer se ut i vår har jag dock ingen aning om i skrivandets stund. Den 2 januari kommer vi läggas in på Östra Sjukhuset med lilla Frost och all kraft och energi kommer att gå till henne. En höftledsluxation som upptäckts alldeles, alldeles för sent innebär att morgondagen är sista dagen för Elsa på egna ben. På drygt sex månader. Inget jobb för mig och ingen förskola för Elsa förrän till hösten igen. Kanske blir Liten Frost ett sätt för mig att skingra tankarna... När resan är över och när Elsa kan gå igen, då ska vi åka på semester. Den resan blir nog guldkanten på 2010 för vår del.

kram till er alla


Kommentarer
Postat av: Jacks mamma *Ung, högskolestuderande mamma*

Alla tankar till er. Ta hand om er och er lilla tjej. Kramar

2010-01-01 @ 16:43:19
URL: http://jacksmammas.blogg.se/
Postat av: jess

stor och varm kram!

2010-01-02 @ 17:29:24
URL: http://fialin.blogg.se/
Postat av: sandra

kramar till dig och din familj!/sandra med tre kuddar...

2010-01-06 @ 16:56:50
Postat av: Carina&Alvin

Kram till er!!

2010-01-10 @ 18:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0