den allra första födelsedagen

Eftersom det är snart är dags för min allra första födelsedag så tänkte jag komma med lite önskningar. Visst, mamma och pappa har väl varit med och styrt som vanligt, men men, jag låter dem hållas. Snart är jag stor nog att själv sätta ord på det jag gärna skulle vilja ha.

♥  bidrag till en liten musikmaskin
♥ presentkort på ikea där jag ska köpa Gullivers barnbord + två stolar
♥ Barbapapa sparbössa (ja, den rosa.. )
♥ kritor
♥ färggranna klossar från Brio
♥ tavla från Isa Form
♥ roliga böcker
♥ kläder i storlek 86/92
♥ maraccas
♥ schleichdjur

Det kan hända att listan kommer att uppdateras. Dags att sova nu. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

TACK Elsa för din önskelista! Då får vi börja klura på vad vi ska hitta på..?

Tänk att Du stått lull idag... Ska du kanske snart börja gå? Då du, blir det skoj! Mamma kommer ha fullt sjå att hänga med dig på dina upptåg...

Ha det gott, så ses vi v.10. Jag LÄNGTAR redan efter Dig! KRAM Elin

2009-01-06 @ 21:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0