massa moln på väg till Göteborg

Idag har jag fått mail från jnydesign att tygerna är på väg! Så snart har jag 17 meter nytt tyg i mina ägor! Jag har beställt molntyger i brunt, cerise och turkosblått (vita moln då alltså). Dessutom bruna kaniner på limefärgat tyg, röda kaniner på naturvitt tyg samt svarta hjärtan på naturvitt tyg. Jag längtar!! Kolla in JNYdesign om du vill beställa eget tyg!



De senaste dagarnas produktion här ovan. Tack Ida för all hjälp!
PS. lila elefanter är nu slut. Detsamma gäller ugglor och flodhästar. Ny uppdatering på aktuella tyger kommer så snart jag fått hem tygerna och hunnit fota =)

Kommentarer
Postat av: Doris & Assar

Vilka härliga tyger! Vi verkar ha samma tyg-smak :-) Molnen är underbara, de gör sig superbra på mössor (och klänningar ;-) ) Har postat ett brev till dig idag! :-)

2009-06-22 @ 12:39:05
URL: http://dorisassar.blogspot.com
Postat av: Hanna

Doris & Assar: ja, visst är molnen kalas!? och så kommer de i fler färger till hösten, underbart!! Återigen tack för mönstret!

2009-06-28 @ 14:51:41
URL: http://litenfrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0