Välkomna

Ååh, så roligt att så många börjar hitta hit till min blogg, välkomna både nya och gamla som kikar in!

Jag har tyvärr inga nya tyger att blogga om, jag kan dock meddela att vissa tyger tagit slut (några av de randiga)eller börjar ta slut, rosa och blå moln ligger närmast till hands... Har spanat in lite nya tyger som jag ska beställa så snart det går, så håll utkik!

Idag har vi spenderat några timmar på Liseberg och symaskinen har fått lite vila =). Elsa växte nog 2 decimeter under eftermiddagen. Tidigare har kaninerna bara beskådats på håll... Karusellerna var mindre viktiga denna dag.



Kommentarer
Postat av: Elin

Goaste tjejen ger kaninen goaste kramen... LÄNGTAR efter Er! Snaaaaart!!!

Kram

2009-10-04 @ 21:11:37
Postat av: Helens

Stora tjejen, ska bli skoj att träffa henne om några veckor! Kul att hon är sån liten tuffing!! KRAM

2009-10-05 @ 14:14:43
Postat av: Linda

Frågade nedan om mössor :-) Dom jag tänker på är lite mer pösiga, inte strutmössor, dom "hänger" liksom ner bakåt. Ungefär ;-)

2009-10-11 @ 21:17:36
Postat av: Hanna

Elin: jaa, snaaart! =)



Helena: Ja, jag är lite avundsjuk på Rickard och Elsa som ska på tur. Jag vill ju träffa er jag också..



Linda: Njää.. Vet inte riktigt hur du menar, har du någon bild?

2009-10-13 @ 21:35:16
URL: http://litenfrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0