mera moln och träd

Ja, våren kom av sig. Här i Göteborg har det kommit MASSOR av snö och det har varit riktigt kallt. Men men, tids nog blir det varmare och snön smälter bort. Glöm därför inte bort att tävla om en valfri vårmössa!

Annars rullar dagarna på, en vecka kvar till operation nr 2 och omgipsning. Så vi håller oss mest hemma för att slippa förkylnings- och magsjukebaciller.

Har beställt hem lite nya tyger som jag tänkte att ni kunde få kika på i förhand. Mer moln i rosa och så en ny färg, lila! Dessutom väntar jag på ett tyg med "trädmotiv" som jag tror kan bli riktigt bra!





Update: Oj, kunde verkligen inte hålla mig.. Beställde lite stjärntyger nyss =).



Bilderna har jag lånat från: mjuka tyger samt jnydesign. Kika in där om ni vill handla fina tyger med bra kvalitét!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vilka tjusiga tyger! Kommer nog med en beställning till inom kort!



Sänder mina varmaste tankar till er! Snart är sommaren här och gips är ett minne blott!



2010-02-23 @ 15:56:27
URL: http://ladyciabattita.wordpress.com
Postat av: Lisa Ruotsalainen

Hej!



Vilka underbara mössor!!! Har verkligen svårt att bestämma mig men måste bara få beställa av dig =) Jag skulle gärna vilja köpa en mössa med det rosa tyget med stjärnor och en grön mössa med moln till min dotter på snart nio månader. Är det möjligt?



Med vänlig hälsning Lisa

2010-02-27 @ 08:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0