Nya apor och stjärnor samt lite annat.



Nytt tyg fick bli ny tröja.







Håller på att fylla garderoben inför kommande "nystart" på förskolan.







Ännu fler nya tyger! Stjärnorna är dock vita och ingenting annat... Kameran vill helt enkelt inte som jag.





HÄR hittar du alla de tyger som finns hemma för tillfället. Välkommen att höra av dig till mig på [email protected] om du hittar något av intresse! Är förresten mycket nöjd med min sommarrea som jag startade för några veckor sedan. Blir nog en rensarrunda till nu under sommaren, så håll ögonen öppna!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hejsan hur beställer man din fina mössor? Mvh Paulina

2010-10-01 @ 16:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0