två veckor - hoppas de går fort som attan

Egentligen är jag inte så mycket för att hela tiden gå och längta. För livet är NU.
Men nu längtar jag. Och det får jag.

Om två veckor är förhoppningsvis den halvårslånga resan slut.
Den 16 december 2009 rasade vi ihop en smula.
Men när jag kikar i backspegeln ser jag mest bara nära och kära, ett stort klumpigt gips och en liten tjej som säger "dä gå ba mamma". Och det har gått bra. Ni som är de nära och kära får ta åt er av äran.

Den lilla 2-åringen har blivit två och ett halvt och känns helt plötsligt så stor.
En stor tjej som väntar på att få bada, springa nakenfis och åka rutschkana.

Om två veckor behöver vi förhoppningsvis bara ha skenan 12h/dygn i stället för 24. Tyvärr är vi rätt inställda på att det kan komma ytterligare operation/er inom det närmaste året/åren. Men vi försöker att inte tänka för mycket på det.

Vi vill tänka på annat. Och så vill vi längta lite mer. För vi längtar efter vårt nya hus.




Kommentarer
Postat av: Elin och Thomas

2010-07-01 @ 19:36:25
Postat av: Lopez

Åh vad underbart att se!! Tänker på den första bilden du la ut när hon hade opererats och låg med gips! Vilken skillnad! Nu är det snart över och det blir säkert bra nu!

Och jag ska skriva ner så många tips om Gotland som jag bara kan komma på och skicka till dig! :-)

Hus? Ni har ju hur mycket som helst att längta till nu! Jag blir så glad för er skull!

Kram!

2010-07-01 @ 19:36:44
URL: http://www.ladyciabattita.wordpress.com
Postat av: Mormor o morfar

Elsa du är en riktig kämpe och en stor glädjespridare som har VÄRLDENS BÄSTA mamma och pappa.Nu håller vi tummarna för er.

KRAM/mormor o morfar

2010-07-04 @ 10:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0