Vinnaren och framtiden

I lördags fick jag massa sytid och kunde knåpa ihop nästa 40 mössor. Härligt, då är jag en liten bit på väg! Den stora efterfrågan av Alicemössan har dock gjort att mina etiketter börjar sina, så nu väntar jag på en sändning sådana innan jag kan leverera. Men era mössor kommer, alla 100!! Postar ett gäng idag, så håll utkik!

Tack till er som var med och tävlade om en Alicemössa och på så vis bidrog med en slant till insamlingen. Vinnaren av mössan är *Lisa*. Grattis! Vänligen kontakta mig så kommer mössan på posten.

Inom den närmaste tiden kommer vi släppa ytterligare ca 50 mössor i ny variant, därefter kommer projektet att ta nya vägar. Jag har inte kapacitet att sy och hantera den mängd mössor som det idag finns efterfrågan på, så Sara jobbar därför vidare utan mig för att kunna göra projektet ännu större! Frågar ni mig så tror jag att det kommer bli något riktigt stort!! =)

Läs mer här: http://alicemossan.blogg.se/2012/april/projektet-tar-nya-vagar.html

Fortsätt att följa och stöjda projektet: http://www.barncancerfonden.se/13569
Varenda krona gör skillnad!!

Återigen, ett stort tack till Venke och Sydilla som snabbt levererat massor av det underbara Hilcotyget "Zagalino" och som dessutom är med stöttar projektet. http://www.sydilla.no/


Kommentarer
Postat av: Erica

Tack för den fina mössan och för allt arbete som du lägger ned i att sy dem! Vår tjej är så glad i sin fina rosettmössa

2012-04-20 @ 20:08:20
Postat av: Sandra

Hej :) Blev lite besviken nu när jag såg att det fina tyget är slut och att jag inte kommer att kunna beställa mössan nu när jag äntligen bearbetat min sambo :) (jag köper lite för många mössor tycker han).

Kan man förboka två stycken i det nya tyget?

MVH

Sandra

2012-05-05 @ 11:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0