Alicemössan och brorsan

Vårt hem svämmar över av mössor. Mössor som jag själv producerar och gärna säljer. Som ni förstår så köper jag inte mössor till mina egna barn, utan de får vackert gå med mammas verk på huvudet.

Men idag har jag klickat hem en beställning. Den första på tre och ett halvt år! Idag öppnade nämligen webshopen "Alicemössan och brorsan". Som många av er vet så samarbetade jag med Sara i våras och vi gjorde Alicemössan tillsammans. Ett projekt där varje såld mössa resulterade i 50 kr till Barncancerfonden. Projektet blev på tok för stort för mig, vilket är underbart! Sara jobbade vidare på egen hand under våren/sommaren och idag får vi ta del av nya Alicemössan som även fått sällskap av Brorsan, en hyllning till Alice bror.

Självklart vill jag sälja "liten frost", men jag vill också göra reklam för "Alicemössan och brorsan"!! Jag hoppas på stor försäljning och därmed mycket pengar till Barncancerfonden och vill på detta sätt önska Sara stort Lycka Till!!
 
Här kommer du direkt till webshopen: http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=29078
Här hittar du Alicemössans/Saras blogg: http://alicemossan.blogg.se/
 
En av mösstravarna hemma hos mig:

Kommentarer
Postat av: Sara

Du gör mig alldeles varm i hjärtat- Tack snälla Hanna! Utan dig hade aldrig projektet blivit så här bra-TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lycka till med din försäljning- dina nya tyger är bara så fina!

Svar: Tack Sara, så glad jag blir!
Hanna Frost

2012-08-01 @ 15:36:10
URL: http://alicemossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0