svävande feer

Numera är det inte bara jag som har åsikter om vilka tyger som ska inhandlas. Tyglagret genomgår hårda kontroller varje gång jag är där och rotar och har sällskap. Fint, fult, fint, fult... Senaste nyheten kom igår och när Elsa skulle välja kläder inför idag så var det Fe-klänningen som önskades. Med Fe-klänningen menade hon det nya tyget som hängde på tork.. Riktigt så snabb är jag inte. Detta är nog det finaste tyget jag någonsin haft, om den hårda 4-årskontrollanten får säga sitt. Först ut blev en vårmössa och nästa gång jag sätter saxen i tyget får det nog bli till den där klänningen.






































Tandtrollen är ytterligare en nyhet!




Alla aktuella tyger hittar du HÄR!
Välkommen att maila mig på [email protected] om du hittar någonting som är intressant!

Kommentarer
Postat av: Denice

Det är supersött. Har du sett Strömmings feer? Jag köpte en halvmeter på syfestivalen, det ska bli i varje fall en kortärmad tröja till Corinne att ha i sommar.

2012-02-21 @ 18:50:10
URL: http://minapyssligheter.blogspot.com
Postat av: Hanna

Ja, det är också superfint!! Finns massor med tyger jag vill ha just nu.. Klickade precis hem nya "äppelträd" hos Znok. Underbart!

2012-02-22 @ 14:47:51
URL: http://litenfrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0